START LOVE

My God Why did you Afridi love

 امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد

 همیشه هستی ، همین حوالی . . .

.

 


 

 

 

 دلت را به هر کسی نسپار

 این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند . . .

.

.

مُرده آن است که احساس ندارد

من امّا

مُرده تر َم

احساس دارم

تو را ندارم . . .

.

..

 


 

 

 

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست میدارم . . .

.

.

خدایا از تو چه پنهان کسی را هم قدِ تو دوست دارم . . .

.

.

 “شما

گرچه واژه محترمی است

ولی ”تو “ شدن لیاقت میخواهد . . .

.

.

 


 

 

 

شراب هم به مستی ام حسادت می کند

آنگاه که خمار یک لحظه

دیدن تو می شوم . . .

.

.

.

کسی آیا می داند ؟

پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “دوستت دارم

به چه می نازد الفبا ؟

.

.

 


 

 

 

حرف تازه ای ندارم فقط خزان در راه است

کلاه بگذار سر خاطراتی که یخ زده اند

شاید یادت بیا



نظرات شما عزیزان:

مصطفی سرداری
ساعت20:58---14 بهمن 1391
سلام دوست عزيز


وبلاگت خوب بود


بهم سر بزن، مخصوصا اگه به فکر درست کردن سايتي


سايتمو نبيني ضرر کردي(واقعا و بدون اغراق)


http://msardary.ir


راستي اگه خواستي سايت داشته باشي برات درست ميکنم
پاسخ:منوناز نظرت اگه بتونیم وبلاگ را هم اپ کنیم خیلی هنر کردیم با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 بهمن 1391برچسب:,ساعت 20:56 توسط گروه سيمرغ ازادي| |


Power By: LoxBlog.Com